SEO optimizacija – 10 preprostih nasvetov za optimizacijo vaše spletne strani

| Objavil | Kategorije: Spletne strani, Spletne trgovine

SEO (search engine optimization) je za vašo spletno stran bistvenega pomena. SEO bo pomagal pozicionirati vašo spletno stran višje v iskalnih rezultatih, kot pa spletne strani, ki SEO tehnike enostavno ignorirajo.

Bistvo SEO optimizacije je zbirka tehnik, ki spletnim iskalnikom poenostavlja iskanje, razvrščanje, prepoznavanje in določanje položaja informacij, ki so objavljene na vaši spletni strani.

Kaj spletni iskalniki iščejo? Kako zgraditi vašo spletno stran na način, ki bo zadovoljil tako vaše obiskovalce/stranke, kot tudi Google, Bing in druge iskalnike?Najpomembneje pa je, kako lahko SEO pomaga vaši spletni prisotnosti, da postane bolj donosna?

Medtem ko podjetja, ki so specializirana na tem področju, izvedejo intenzivno in kompleksno SEO prestrukturiranje spletne strani, obstaja nekaj preprostih korakov, ki jih lahko izvedemo sami, da povečamo uvrščanje med iskalne rezultate.

Vse, kar potrebujete, je le malo truda in nekaj ponovnega razmisleka o tem, kako pristopiti do vsebine na vaši strani.

Quote-4

1. Spremljajte vaše stanje

Če ne spremljate vaših iskalnih rezultatov in analiz, ne boste vedeli, kako delujejo vaša SEO prizadevanja. Z uporabo orodja kot je Google Analyitcs, lahko izveste veliko uporabnih informacij kot so; od kje vaši obiskovalci prihajajo, kakšne iskalne izraze uporabljajo, kaj na strani jih zanima in koliko časa ostanejo. Na podlagi teh informacij lahko vsebino vaše spletne strani prilagajate in jo optimizirate za boljšo uporabniško izkušnjo in boljše rezultate v spletih iskalnikih.

2. Ključne besede, ključne besede, ključne besede!

Raziskava ključnih besed je eden od najpomembnejših in dragocenih področji iskalnega marketinga. Določitev “pravih” ključnih besed lahko naredi ali pa uniči vaše spletno stran. Skozi raziskovalno delo pri iskanju ključnih besed za ​​vaš trg, se ne samo naučite katere izraze in stavke uporabiti za  SEO, temveč tudi izveste več o vaših strankah kot celoti.

Ne gre vedno za to, da dobite obiskovalce na vašo spletno stran, temveč da dobite prave obiskovalce. Z raziskavo ključnih besed raziskave lahko napoveste premike v povpraševanju, se odzivate na spreminjajoče tržne razmere in proizvajate izdelke, storitve in vsebine, ki jih spletni iskalci že aktivno iščejo.

Kje bomo dobili vse to znanje o povpraševanju po ključnih besedah? Z pomočjo orodij, ki so tu našteti:

Osredotočite se na vključevanje ustreznih ključnih besed v vsakem elementu vaše spletne strani: Imena naslovov, vsebin, URL-jev in slik. Razmišljajte o vaših ključnih besedah kot iskalnih pojmih – kako bi iskal nekdo, ki išče informacije o tej temi?

Meta naslov in meta opis sta dva najbolj pomembna vložka za dane ključne besede.

POZOR: Uporaba smešne količine ključnih besed na vaši strani vas bo označila kot spammerje, saj so  iskalni pajki programirani, da prezrejo taka mesta. Pri uporabi ključnih besed bodite strateški.

3. Notranje povezave

Integracija notranjih povezav na vaši spletni strani je osnova za SEO. To je tudi najenostavnejši način za povečanje prometa na posameznih straneh.  Pogosto vključite povezavo nazaj na arhiv, ko ustvarjate novo vsebino. Bolj ko ustrezne besede kažejo na ustrezno stran, bolj verjetno je, da se stran pojavi v iskalnih rezultatih.

Kot pri vseh drugih pristopih za SEO, se prepričajte, da so vaše povezave primerne in pazite, da ne  greste predaleč s čezmernim povezovanjem.

4. Ustvarite kazalo

Dodajte kazalo – stran s seznamom in s povezavami na vse druge glavne strani vaše spletne strani, omogoča lažje iskanje po spletnem mestu za iskalnike.

Manj klikov je potrebnih, da pridete na določeno stran, bolje je.

5. Prijazni URL-ji

Naj bodo vaši URL-ji prijazni do spletnih iskalnikov tako, da jih poimenujete z jasnimi ključnimi besedami. Naj bodo enostavni za branje in razumevanje.

Na primer zelo lahko je razumeti kaj povezava https://intinet.si/10-stvari-ki-jih-vsaka-spletna-stran-podjetja-potrebuje/ vsebuje, medtem ko nam na primer https://intinet.si/11789/s201.htm ne pove veliko.

6. Izogibajte se Flashu

Flash je lahko lep, vendar ne stori ničesar za vaš SEO. Okvirji, Flash in AJAX si vsi delijo skupni problem – ne  morete narediti povezave na določeno stran.

Če morate nujno imeti svojo vstopno stran kot uvodno stran, da je torej vse Flash ali pa ena velika slika, umestite besedilo in povezave za krmarjenje.

7. Opisi slik

Pajki lahko iščejo le besedilo, ne pa besedilo v fotografijah – kar je razlog zakaj morate besede, ki so povezane z vašo sliko, opisno vključiti.

Začnite z imenom vaše slike: dodajanje “alt” oznake vam omogoča, da vključite opis obogaten s  ključnimi besedami za vsako sliko na vaši spletni strani. Tudi vidna besedila okrog vaših slik so dragocena za SEO.

8. Vsebina

Vaša vsebina mora biti sveža. Redno in pogosto posodabljanje je ključnega pomena za povečanje prometa.

Najboljša mesta za uporabnike in posledično za iskalnike so vsebine, ki so večkrat posodobljene, polne koristnih informacij o določeni tematiki, izdelku ali storitvi.

Eden od načinov, ki zagotovi vaši strani redno pridobivanje nove vsebine, je vključevanje bloga. To je neprecenljivo! Blog je odličen način za boljši doseg do vaših strank. Tako ustvarite več priložnosti za notranje in zunanje povezovanje, hkrati pa vaši spletni strani dodate bolj osebno noto.

9. Distribucija socialnih medijev

Blog je le eden od elementov distribucije socialnih medijev. Povezave do sveže vsebine na vaši spletni strani morate deliti po vseh ustreznih socialnih omrežjih. Povezava prikazana na računu vašega podjetja je kot priporočena povezava deljena na raznih socialnih omrežij in ponovno deljena od nekoga drugega – to eksponentno multiplicira število mest kjer si obiskovalci lahko ogledajo vaše vsebine.

10. Povezava z drugimi

Enostaven način za neposredno več prometa na vašo spletno stran, je z razvojem partnerstva z drugimi stranmi.

Osebno kontaktirajte spletne skrbnike uglednih spletnih mest, če lahko vključijo povezavo do vaše spletne strani na njihovo. Nato vrnite uslugo! Seveda se prej prepričajte, da ima vaš partner dober spletni ugled.

Potrebujete brezplačno SEO analizo vaše spletne strani?

Brezplačna SEO analiza