10 stvari, ki jih vsaka spletna stran podjetja potrebuje

| Posted by | Categories: Spletne strani, Spletno oblikovanje

Od kontaktnih informacij pa do menja strank… tu je seznam bistvenih informacij, ki vam bodo pomagale pri načrtovanju spletne strani za vaše podjetje.

Splet je poln slabo načrtovanih spletnih strani. Poleg tega, da je spletna stran na pogled lepa, obstaja tudi veliko drugih elementov, ki so tudi pomembni. Od tega, da je strankam prijazna, do tega da je stran hitra in pregledna, da ne omenjam drobnih posebnosti , ki obiskovalce navdihujejo, da si želijo poslovati prav z vami.

1. Jasen opis kaj počnete

Nekdo, ki naleti na vašo spletno stran, mu ni potrebno opraviti ravno raziskovalnega dela, da ugotovi, kje se nahajate in kaj ponujate. To pomeni, da je na vaši domači strani potrebno točno navesti svoje ime in natančno ter pregledno našteti svoje izdelke ali storitve.

Ljudem povejte, da je to prava spletna stran, ki so jo iskali. Jasen opis bo pritegnili pozornost obiskovalca takoj v 2-3 sekundah, in jih spodbudil, da ostanejo na vaši spletni strani dlje.

2. Enostaven in smiseln spletni naslov

Ne komplicirajte. Vaše ime domene je kot vaša blagovna znamka. Za uporabnika je pomembno, vnese naslov strani ali naslov e-pošte čim bolj enostavno.

Če je vaša ciljna publika v Sloveniji priporočam domeno z .SI končnico, če pa vas zanimajo tudi tuji trgi pa se potrudite pridobiti .COM naslov.

Odsvetujem tudi uporabo črtic in številk.

3. Enostaven zemljevid strani

Jasne povezave do najpomembnejših strani in kazalo so ključnega pomena za vodenje obiskovalcev do informacij, ki jih nudite.
Prepričajte se, da je navigacija vaše spletne strani jasno določena. Sam vedno priporočamo uporabo spustnega menija v navigacijskem meniju, tako da lahko obiskovalec vedno vidi vsebino na tako rekoč vseh straneh. Naš cilj je, da je navigacija za vaše obiskovalce zelo enostavna in da hitro najdejo tisto kar iščejo ali pa tisto kar vi želite, da bi videli.

4. Dostopne kontaktne informacije

Saj ne bi radi, da izgubite stranko k konkurenci samo zato, ker ji je bilo težko stopiti v stik z vami?
Nima vsak obiskovalec dovolj potrpljenja, da klika skozi vsako stran vaše spletne strani, da bi našel kontaktne podatke. Najboljši kraj za kontaktne informacije je zgoraj levo ali v zgornjem desnem kotu vstopne strani. Prav tako je dobra praksa, da vsaka stran spletne strani v nogi ali stranski vrstici ali celo v zgornjem desnem kotu, vključuje kontaktne podatke.

Prav tako se morate prepričati, da stran vključuje več načinov za stik z vami – telefon, e-pošta in standardni kontaktni obrazec, so vse dobre možnosti. Priporočam tudi, da na Google places oddate kontaktne podatke vašega podjetja.

5. Mnenja kupcev

Iskrene besede drugih, vam bodo pomagale, da so vaši izdelki ali storitve za obiskovalce bolj otipljive.
Vašim potencialnim kupcem pomagajo graditi zaupanje v vas, še posebej, če ste novi. Hkrati pomaga kupcem potrditi, da produkt ali storitev ustreza njihovim potrebam.
Ljudje radi slišijo zgodbe resničnih ljudi. Pomagajo tudi ljudem izvedeti druge stvari, ki jih mogoče niste izpostavili na vaši spletni strani.

6. Očiten poziv k dejanju (call to action)

Jasno povejte spletnim obiskovalcem dobesedno kaj si želite od njih. Na primer, morda želite, da vas pokličejo zdaj za brezplačno ponudbo, ali pa se prijavijo na vašo akcijo z kuponi, ali pa da dodajo izdelek na spletni nakupovalni voziček, itd..
Opozorite na svoj predlog z uporabo posebnih gumbov ali poudarjanje besedila. Naj ti elementi izstopajo od drugih elementov.

7. Spoznajte osnove SEO

Vaša spletna stran vam ne bo v pomoč, če nihče ne naleti nanjo. Seznanite se z osnovami SEO, da bi bila spletna stran bolj dostopna spletnim iskalnikom.
To pomeni uporabo pravilnih ključnih besed v vašem besedilu, vstavljanje ključnih povezav, pravilno poimenovanje vaših naslovih strani in URL-jev.

8. Sveža in kakovostna vsebina

Za mnoga podjetja so njihove spletne strani prvi stik in vtis na kupca. Vaš cilj je, da stranke pri vas najdejo kar iščejo in če je možno jim dajte tudi razlog, da bi se kasneje vedno znova vračali.
Uporabnik vedno nekaj išče. Prepričajte se, da ste vi tisti, ki jim to nudi in da je ta vsebina izvirna, dobro napisana in dragocena.
Sveža vsebina je zlata jama za SEO. Vsebino osvežujte z vgrajenimi, sproti posodobljenimi blogi in povezavami na vaše socialne medijske vire.

9. Varno gostovanje

Ugrabitev spletne strani je nočna mora in lahko se zgodi, da bi vas to lahko stalo stranke.

Nujno je, da je podjetje pri katerem gostujete varno in zaupanja vredno – podjetje, ki preprečuje hekerjem zlonamernost in vašo stran ohranja delujočo in hitro. Prav tako je zelo pomembno, da obdržite svoj sistem za upravljanje vsebin posodobljen, da bi tako ostali korak pred hekerji.

10 . Oblikovanje in slog, ki je prijazen do spletnih bralcev

Spletni obiskovalci pogosto hitro »skeniranjo« strani pri prvem vzorcu vsebine. Če začutijo, da se nahajajo na pravi strani se bodo upočasnili, da preberejo celotno zgodbo. Prilagodite vašo spletno stran »skeniranju« in tako izboljšajte uporabniško izkušnjo.

Z uporabo nekaj prijemov lahko naredimo spletno stran uporabniku bolj prijazno:

  • Kratki odstavki z naslovi
  • Uporaba kratkih seznamov
  • Poudarite pomembne besede ali besedne zveze .